Popular Posts

Sunday 27 November 2011

KEBERKESANAN PREMIUM BEAUTIFUL...

KEBERKESANAN PREMIUM BEAUTIFUL

PB ni mempunyai 1001 macam fungsi.Selain untuk kecantikan PB juga berfungsi menjaga kesihatan dalaman wanita. yela..kesihatan dalaman yang penting perlu dijaga dulu pastu baru luaran kan...so di antara fungsi PB ni ialah...

Rawatan Alternatif kepada Fibroid

 

 

  FAR INFRARED yang terdapat pada PB ini bertindak mengecutkan fibroid tersebut.

 


Puting (breast nipple)

Warna bertukar menjadi semakin pink cerah berbeza dari warna sebelumnya (gelap/kehitaman). Warna gelap circle keliling nipple juga akan semakin cerah dan semangat warnanya seperti hidup semula. Manakala puting keras akan menjadi semakin lembut. Puting tunduk dan layu akan semakin tegang menaik(up-lift). 


Memperbanyakkan kuantiti susu

Susu semakin banyak. Anda akan selalu kehausan, selalulah minum air secukupnya. Kepada yang lama tak menyusu anak perhatikan kesan putih2/serdak2 putih/habuk2 putih di cawan coli long bra Premium Beautiful Ia biasanya meninggalkan kesan. Dari mana kotoran putih ini datang?? Anda akan terkejut jika saya nyatakan ianya datang dari dalam payudara anda sebab air susu yang telah beku lama telah MENCAIR!!. Susu beku ini ajaibnya ia keluar akan mencair dan ajaibnya seumpama ditarik keluar (tanpa sedar).

Menegangkan Payudara
   

Peningkatan usia menyebabkan breast semakin hilang kekenyalan. Tindakbalas pemakaian PB yang berterusan mampu menjadikan breast lebih anjal.



Menghilangkan Selulit






 Breast Lump



Mengurangkan Toksid dalam Badan






 Ini di antara fungsi dan kelebihan PB.Sebenarnya banyak lagi keistimewaan PB ni. Hurryy...dapatkan tempahan PB SEKARANG!!! Tak perlu ragu-ragu & tertunggu-tunggu..kerana langkah awal mencegah adalah lebih baik dari mengubati...
Do contact me 0194224584...:)



No comments:

Post a Comment