Popular Posts

Sunday 27 November 2011

Testimoni Terbaik

 Testimoni Terbaik...!!!

Dah lama rasanya tak tulis blog..oklah, saya nak continue balik citer tentang baju magic saya tu..:) saya nak kongsi dengan pembaca pengalaman beberapa individu yang dah pakai premium beautiful ni..tapi sebelum saya citer tentang pengalaman orang lain, lebih baik saya citer pengalaman saya sendiri sebagai pengguna PB..bukan ker testimoni terbaik tu adalah diri kita sendiri kan..?

ok, saya start pakai PB ni sejak tahun 2010 tak silap saya bulan 8 gitula..masa tu saya tengah ada masalah keputihan yang agak banyak dan gatal kat tuuuttt..(soriii..terpaksa buat pengakuan yang benar). Tapi selepas saya pakai PB lebih kurang seminggu jer, alhamdulillah masalah saya dah hilang 100%. ni bukan saya reka citer tapi ni benar2 berlaku kat saya. Sampai sekarang saya dah takde lagi masalah tersebut alhamdulillah syukur..
Selain tu banyak lagi kesan2 positif yang saya dapat rasa. nak citer pun agak 18sx.hehe..tapi seriously saya cakap, isteri yang pakai PB suami yang akan dapat rasa kesannya..hebat tak?? sangat HEBAT..
kalau nak rasa kehebatannya TRY lah sendiri..:) berminat boleh hubungi saya di talian 0194224584..:)

No comments:

Post a Comment