Popular Posts

Sunday 27 November 2011

Testimoni Terbaik 2...!!!

Ok...kali ni saya nak citer pengalaman my friends lak pakai PB..

Mira Jururawat

Saya kenal Mira ni tahun lepas. Dia sekarang keje kat Pahang. Aritu sembang2 dengan dia pasal PB ni. Pastu dia pun keluarla citer pasal pengalaman best dia pakai PB. Mula dia x nak citer sebab malu katanya, tapi akhirnyer dengan taktik yang tersendiri saya berjaya mengorek rahsia dia. Ops! bukan untuk tujuan x elok yer..supaya saya boleh berkongsi kehebatan PB dengan semua wanita diluar sana. 
Mira pun buka la citer..sebenarnya dia sebelum ni x percaya sangat pun bila kawan dok citer pasal keberkesanan korset ni. lagipun katanya dia jenis yang simple x suka renyah2 pakai korset. Tapi ntah macam mana 1 hari dia tergerak nak mencuba..lagipun masa tu dia ada masalah dia punyer nipple dah tenggelam ke dalam sebab anaknya kerap sangat menyusu..so dia pun pakai for several week dia terkejut perubahan kat nipple dia. Memang naik balik dia punye nipple...then membanyakkan susu lagi..husband dia pun terkejut u..

Pastu dia citer sambil bisik2 kat saya..dia kata sejak dia pakai PB, hubby dia dah tak boleh berenggang tido malam..hahaha..tergelak besar saya dengar citer die...tapi memang itulah kenyataannya..PB juga dapat merapatkan balik kita punyer kewanitaan seperti baru kawin...hebat kan PB? tersangat rugi sape yang tak nak mencuba...

Sebarang pertanyaan@tempahan boleh contact saya di talian 0194224584 :)






No comments:

Post a Comment